Handelsbetingelser for Arnum El-Service ApS
For at foretage et køb på elsalggram.dk skal du fuldføre følgende skridt:
1. Find den eller de varer, du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
2. Indtast dine personlige oplysninger
3. Vælg forsendelses- og betalingsmåde
4. Godkend vores handels betingelser
5. Tjek, at alle oplysninger er korrekte og godkend købet.
Alle priser er inkl. 25% moms og afgifter og i danske kroner (DKK). Priserne er dagspriser og kan blive reguleret. Den angivne pris ved bestillingstidspunktet er den gældende købspris. Vi tager forbehold for udsolgte varer, leverandørsvigt og tastefejl.
Generelle oplysninger
Firma: Arnum El-Service ApS
CVR-nr.: 28885342
Adresse: Kongevej 9 6510 Gram
E-mail: info@elsalggram.dk
Telefonnummer: 74 82 63 23
Betaling
På arnumelsalg.dk kan der betales med Dankort, Visa, MasterCard, mobilepay og ViaBill. Vi tillægger ikke gebyr på betalingskort. Vi hæver beløbet på betalingskortet, når varen sendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Leveringsmuligheder og priser
Vi tilbyder følgende leveringsformer for levering i Danmark:
GLS Pakkeshop – ved køb over 698,- kr. er fragten gratis (fragtfri)
GLS Pakkeshop – ved køb under 698,- kr. er fragtprisen 35,- kr.
GLS Omdeling – pris 55,- kr. PostNord uden omdeling – pris 55,- kr.
Leveringstid er mellem 2-5 hverdage. Vi forsøger som udgangspunkt altid at sende varerne inden 1-2 dage. Bestillinger med flere produkter sendes som udgangspunkt samlet.
Fortrydelsesret
Du har op til 365 dages fortrydelsesret, når du handler på arnumelsalg.dk. Fortrydelsesfristen udløber 365 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
RETURNERING / Print din returlabel
Skulle du mod forventning mangle din returlabel, så kan du hente den ved at trykke på linket i bunden af mailen med din ordrebekræftelse. Denne label koster 29,- og kan kun bruges hvis du er bosat i Danmark. Kunder fra andre lande har ikke mulighed for at benytte denne funktion, i bedes kontakte info@elsalggram.dk.
Returlabelen vil indeholde dine kontaktoplysninger og dit ordre nr.
Du skal blot printe labelen og påklistre den forsvarligt på pakken, inden du afleverer den hos en GLS pakkeshop.
Når du afleverer din pakke hos en GLS pakkeshop, så husk at bede om en kvittering for at du har indleveret pakken, da dette er dit bevis på at det nu er GLS, der har ansvaret for pakken.
Det er endvidere muligt, at returnere din pakke i vores butik Arnum El-Service ApS på adressen Kongevej 9 6510 Gram.
Du kan returnere her.
Regler ved returnering
VIGTIGT – Det er vigtigt, at du udfylder den vedlagte blå returseddel korrekt og lægger den i returpakken.
Varen må ikke være brugt eller beskadiget. Du må afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Alle mærker og pristags på tøjet skal være intakte.
Returpakken sendes til:
Butikken Arnum El-Service ApS som fremgår af den downloade returlabel
Varens stand, når du returnerer den:
Du hæfter kun for forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan altså afprøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en af vores fysiske butikker.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Vurderingen af den handelsmæssige værdi foretages altid af butikken Arnum El-Service ApS.
For at modtage hele købsbeløbet retur kan du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du kan afprøve varen, men ikke tage den i egentligt brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde, hvor du hæfter for værdiforringelse, fratrækkes denne købsbeløbet inden tilbagebetaling.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi hele ordrebeløbet, undtaget leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og senest 30 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har bedt om anden tilbagebetalingsmetode.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og vurderet den, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Arnum El-Service ApS
Kongevej 9
6510 Gram
Reklamationsret
Købelovens mangelregler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på frank-i-roedding.dk har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, slitage eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Ønsker du at sende din reklamation til Arnum El-Service ApS skal du tage kontakt til kundeservice på info@elsalggram.dk først. Reklamationer kan enten sendes til butikken Arnum El-Service ApS eller indleveres personligt i butikken.
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 74 82 63 23 (mandag-fredag 9-15) eller info@elsalggram.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=DA
Forbehold og ansvarsfraskrivelse:
Arnum El-Service ApS tager til enhver tid forbehold for force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
Særlige bestemmelser for erhvervsdrivende
Der gælder de samme salgsbetingelser, som for forbrugere, dog med følgende korrektioner:
Der er ingen fortrydelsesret for erhvervsdrivende. Ombytning eller reparation medfører ikke, at der løber ny reklamationsperiode. Arnum El-Service ApS beholder ejendomsretten til varer købt på kredit, indtil den fulde købesum er betalt. Alle omkostninger i forbindelse med håndhævelse af ejendomsforbeholdet, påhviler kunden. Der påløber renter fra forfaldsdatoen med 2% pr. påbegyndt måned